2011. december 15., csütörtök

Humoros mondások


Gondolkodom, tehát vagyok, de ha nem gondolkodom, még jobban vagyok.

Ha három madár lennék, láthatnám alulról, hogyan repülök magam után.

Aki sokat tanul, az sokat tud. Aki sokat tud, az sokat felejt. Aki sokat felejt, az keveset tud. Akkor minek tanulni?

Csukd be a szemed! Ugye milyen sötét van odabent?

Hiszel abban, hogy van szerelem első látásra? Vagy sétáljak el előtted mégegyszer?

Remek napom volt, egészen addig, amíg fel nem keltem.

Mentsd meg a Földet! Ez az egyetlen hely ahol csokit lehet kapni.

Senki sem tökéletes, de én olyan közel állok hozzá, amennyire csak lehet!

A barátságod nagyon sokat jelent nekem. Ha te sírsz, én is sírok. Ha nevetsz, én veled nevetek. Ha te kiugrasz az ablakon ... én nevetek tovább xD

Ha nem jönnék vissza 5 percen belül, várjatok tovább!

Ha döntened kell, az is döntés, ha úgy döntesz, hogy nem döntesz.

Tévedni emberi dolog, de másra kenni még emberibb.

Madarat tolláról, zoknit szagáról.

Ha éhes vagy, nyalj sót, akkor szomjas leszel!

A minőség és a mennyiség nem számít, csak sok legyen és jó!

Visszadumál, mint öregasszony a TV-nek.

Érdekes arca van. Érdekes, hogy ez egy arc.

Üres fejjel meg lehet élni, de üres gyomorral nem.

A barátomnak és nekem azonos az ízlésünk. Ő engem szeret, én pedig magamat.

Ki mondta, hogy agresszív vagyok? Leharapom a fejét annak az állatnak!

Örömmel értesítem önt, hogy megnyerte akciónk fődíját, egy 3 hetes cigány gyereket. Amennyiben elmulasztaná az átvételét, postázzuk az egész családot!

Korán keltem, hol az arany?

Egyszerű életet élek: ami üres, megtöltöm, ami tele van, kiürítem...

Ki korán kel, egész nap álmos marad.

Ha pókerezés közben körülnézel az asztalnál, és nem tudod megmondani, ki a vesztes, akkor te vagy az.

Sok időt pazaroltak már el a kérdésre, hogy mi volt előbb: a tyúk vagy a tojás. Természetesen a kakas.

Kétféle titok van. Az, amelyik túl unalmas ahhoz, hogy továbbadjuk, és az, amelyik túl érdekes ahhoz, hogy magunkban tartsuk.

A május a természet bocsánatkérése a február miatt.

Az igaz, hogy a kemény munka még senkit sem ölt meg, de minek kockáztasson az ember?

Én nem vagyok sztár, nem is akarok az lenni! Én legenda leszek!

Óvakodj az orvosi könyvektől, belehalhatsz egy nyomdahibába.

A jó barát garantálja, hogy kihoz a börtönből, de az igaz barát ott fog ülni melletted.

3 megjegyzés: